20.6.2024 Uutiset

Eezy Farentalta apu apteekkien äkillisiin henkilöstötarpeisiin  

Asiakasymmärrys ja asiakkaidemme tarpeiden kuuleminen ovat Eezy Farentalla avainasemassa palveluiden tarjoamisessa. Haluamme kehittää palveluita alati muuttuvassa ympäristössä ja kehittyä itsekin ketterästi mukana. Apteekkeihin kohdistuneiden kateleikkausten myötä apteekkien henkilöstötarve on muuttunut ja tarve nopeasti saatavalle työvoimalle on lisääntynyt. Eezy Farenta haluaakin vastata apteekkien tarpeeseen taata riittävä työvoima muuttuvissa ja äkillisissä tilanteissa. 
 

Olemme varanneet apteekkien äkillisiä tarpeita varten jokaiselle arkipäivälle päivystävän farmaseutin alueella. Päivystävä farmaseutti on valmiina lähtemään lyhyellä varoitusajalla apteekin avuksi. Tilaukset täytetään saapumisjärjestyksessä, mikä varmistaa, että apteekkisi saa tarvitsemaansa tukea nopeasti ja tehokkaasti.  
 

”Haluamme korostaa, että palveluiden tarjoaminen on ennen kaikkea asiakasymmärrystä ja asiakkaan tarpeiden kuulemista yhteistyöhengessä,” asiakkuuspäällikkö Hertta Hyrylä toteaa. Asiakasymmärrys auttaa myös räätälöimään palveluita. ”Toivomme, että saamme asiakkailtamme jatkuvaa palautetta, jotta asiakaskokemus asiakkaalle on paras mahdollinen,” Hertta summaa. 
 

Joustava lähestymistapa takaa sen, että apteekit voivat luottaa nopeaan ja laadukkaaseen palveluun. Eezy Farenta on sitoutunut tukemaan apteekkeja ja tarjoamaan erilaisia työmahdollisuuksia farmasian alan ammattilaisille. 
 

Hyödynnä päivystävän farmaseutin palvelua ja varmistu, että apteekissasi on aina riittävästi ammattitaitoista henkilökuntaa. Palvelun voit tilata helposti päivystysnumerostamme 0104398222 joka päivä klo 6.00-18.00! 

Kysy lisätietoja:

Hertta Hyrylä

Asiakkuuspäällikkö

050 430 4635
hertta.hyryla@eezy.fi
Ota yhteyttä

Uutiset